Praca w Korpusie Służby Cywilnej

Trwa nabór do Zespołu Łączności i Informatyki

Komendant Powiatowy Policji w Mikołowie ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy w korpusie służby cywilnej. Ogłoszenie dotyczy umowy o pracę w zastępstwie w Zespole Łączności i Informatyki mikołowskiej komendy. Termin składania dokumentów mija 22 kwietnia br.

OGŁOSZENIE O NABORZE

CZŁONKA KORPUSU SŁUŻBY CYWILNEJ

NA UMOWĘ O PRACĘ W ZASTĘPSTWIE

Komenda Powiatowa Policji w Mikołowie

Komendant Powiatowy Policji w Mikołowie

poszukuje kandydatów na stanowisko:

inspektor

ds wprowadzania danych do systemów policyjnych (jawnych i niejawnych) i pozapolicyjnych oraz obsługi baz danych w Zespole Łączności i Informatyki

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

Komenda Powiatowa Policji w Mikołowie

ul. Rymera 1

43-190 Mikołów


 

Osoba na tym stanowisku:

  • Rejestruje i modyfikuje informacje w policyjnych (w tym niejawnych) systemach informatycznych w celu rzetelnego gromadzenia danych.

  • Przetwarza – przy wykorzystaniu dostępnych funkcji programu – dane poprzez dokonywanie różnego rodzaju analiz, zestawień, porównań w celu dostarczania informacji.

  • Dokonuje sprawdzeń w Systemach Niejawnych Policji w celu udzielenia odpowiedzi na zapytania kierowane przez funkcjonariuszy wykonujących czynności operacyjno – rozpoznawcze.

  • Bieżąca obsługa kancelaryjno-biurowa Zespołu Łączności i Informatyki m.in. udzielanie odpowiedzi na pisma, tworzenie wniosków, protokołów zdawczo-odbiorczych.

  • Elektronicznie ewidencjonuje pisma, dokumenty i przesyłki wpływające i wychodzące z zespołu, w celu udokumentowania wpływów i wypływów tych dokumentów stanowiących podstawę podjęcia i wykonywania czynności służbowych

  • Archiwizuje i przekazuje dokumenty wytworzone przez pracowników Zespołu Łączności i Informatyki do składnicy akt w celu zapewnienia ich właściwego przechowywania.

  • Wprowadza mandaty, druki KSIP oraz karty MRD5 do elektronicznych systemów ewidencji.

  • Obsługuje sprzęt techniczny i informatyczny w stopniu podstawowym (np. wymiana toneru).

Kogo poszukujemy:

Potrzebne Ci będą (wymagania niezbędne)

- wykształcenie: średnie

- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 0,5 roku doświadczenia zawodowego w pracy biurowej

- umiejętność pracy w zespole,

- znajomość pakietu MS Office

- dokładność

- komunikatywność,

- posiadanie obywatelstwa polskiego

- korzystanie z pełni praw publicznych

- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo

skarbowe


 

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)

- wykształcenie średnie o kierunku informatycznym

- prawo jazdy kat B

- poświadczenie bezpieczeństwa (klauzula poufne) lub upoważnienie do dostępu do

informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone”

- umiejętność bezwzrokowego pisania na klawiaturze komputerowej

 

Co oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy

  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu.

  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników.

  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników.

  • Możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczeń grupowych.

  • Możliwość skorzystania z Koleżeńskiej Kasy Oszczędnościowo-Pożyczkowej

  • Nagrody okresowe np. kwartalne.

  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”

  • Wynagrodzenie zasadnicze powiększone o dodatek z tytułu wysługi lat pracy od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy.

  • Dofinansowanie do zakupu okularów.

Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, poprzez złożenie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie przekraczał 6%

  • Do składania ofert zachęcamy osoby niepełnosprawne.

Warunki pracy

Praca w systemie ośmiogodzinnym, zmianowym. W wyjątkowych sytuacjach praca w soboty i niedziele. Stanowisko wyposażone w monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym oświetleniem. Występują zagrożenia naciskami grup przestępczych, permanentna obsługa klientów zewnętrznych. Pomieszczenie biurowe zlokalizowane jest na IV piętrze budynku i jest niedostosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Budynek czteropiętrowy, brak windy oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Praca wymaga przemieszczania się po piętrach budynku.

Dodatkowe informacje

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany/a do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo lub telefonicznie-jeżeli nie podałeś adresu e-mail.

  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.

  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.

  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.

  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń czy odpowiada Ci taka praca.

  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

  • Koniecznie dołącz do aplikacji oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.

  • Opatrz własnoręcznym podpisem list motywacyjny i wymagane oświadczenia.

  • Przewidywany czas zastępstwa do 2025-08-01

 

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny

  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.

  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • kopie dokumentu potwierdzającego posiadanie prawa jazdy kat. B

  • kopie dokumentu uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych

 

Aplikuj do : 22 kwietnia 2024

W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem „ogłoszenie nr 136574” na adres: Komenda Powiatowa Policji

Rymera 1
43-190 Mikołów

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: (47) 8558 218, (47) 8558 219.

Dokumenty należy złożyć do :22.04.2024 roku

Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Aplikując oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze


 

Dane osobowe-klauzula informacyjna

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego : Komendant Powiatowy Policji w Mikołowie z siedzibą przy ul. Rymera 1 43-190 Mikołów e-mail:komendant@mikolow.ka.policja.gov.pl

  • Kontakt do inspektora ochrony danych: ul. Rymera 1 43-190 Mikołów, e-mail: iod@mikolow.ka.policja.gov.pl

  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej

  • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Mikołowie

  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Komendant Powiatowy Policji w Mikołowie ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska zgodnie z art. 33 Ustawy z dnia 21 listopada 2008r o służbie cywilnej oraz do celów archiwizacji.

  • Uprawnienia:

prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych podany powyżej- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego

  • Podstawa prawna przetwarzania danych:

  1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO

  2. art 221 Kodeksu Pracy oraz art. 26 i nast. Ustawy z dnia 21 listopada 2008r.o służbie cywilnej , oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983r o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach o z art. 6 ust. 1 lit. c RODO

  3. art. 6 ust. 1 lit a RODO oraz art 9 ust. 2 lit. a RODO

  • Informacje o wymogu podania danych :

  • Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art 221 Kodeksu Pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne aby uczestniczyć w procesie nabory na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

  • Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami praca zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych o których mowa w art 9 ust1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Inne informacje:

  • Wynagrodzenie zasadnicze: 4731,37 zł brutto.


     

 

Pliki do pobrania

Metryczka

Data publikacji : 17.04.2024
Data modyfikacji : 17.04.2024
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Mikołowie
Osoba udostępniająca informację:
Izabela Kempka
Osoba modyfikująca informację:
Izabela Kempka
do góry